Folosim cookie-uri pentru a oferi servicii personalizate vizitatorilor noștri.
Meniu
Sunteţi aici: > Pagina principală >

COMENZI SI LIVRARE

 


Visa-MasterCard-Maestro-euPlatesc

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

 - Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)

se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

 - "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,

la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important ! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

 

Conditii de achitie si de livrare

Va rugam sa verificati coletului in prezenta curierului!

Reclamatiile privind continutul coletului pot fi acceptate numai daca faptul de deterioare a coletului este intregistrat pe bonul de transport sau intr-un raport separat in prezenta curierului.

În cazul în care ambalajul este deteriorat, NU LUATI AMBALAJUL!

Daca pachetul nu prezinta nici o deteriorare, dar produsul este inca deteriorat dupa deschidere, sa ne informati imediat si sa ne asigurati ca pastrati ambalajul.

 Doar asa veti putea dovedi că ambalajul a fost intact.

ALEGEREA PRODUSULUI

In calitate de client, aveti ocazia sa alegeti produsele din magazin sau comandati prin site-ul nostru.

Faceti clic pe produsul selectat pentru a vizualiza descrierea detaliata a acestuia.

Daca doriti sa cumparati, adaugati produsul  intr-un cos de cumparator virtual, apasand butonul „Adauga in cos”.

Clic pe butonul „Vizualizare” veti gasi articolele adaugate in cos,suma totala a facturii si costul de transport.

Aici puteti verifica corectitudinea comenzii dumneavoastra, in special preturile si cantitatile, pe care le puteti modifica sau corecta daca este necesar.

TRIMITEREA COMANDEI

Daca sunteti multumit de cantitatea in  cos, ati verificat suma totala, si daca ati decis sa le cumparati, faceti clic pe butonul „Finalizare”.

Apoi puteți alege daca doriți sa va autentificati ca nou client sau sa cumparati fara sa va inregistrati.

Daca ati mai facut o achizitie in magazinul nostru, va rugam sa introduceti parola de la adresa de e-mail pe care ati folosit-o la inregistrarea anterioara.

Daca doriti sa va intregistrati ca un cumparator nou introduceti detaliile dvs.pentru achizatia necesara, care va fi salvata. Data urmatoare nu trebuie sa faceti o registrare noua.

Daca faceti plata fara inregistrare introduceti datele facturarii ( daca adresa de facturare este diferent ca adresa de livrare va rugam sa specificati.) 

In pasul urmator, selectati metoda de livrare si metoda de plata corespunzatoare ( transfer bancar/plata in numerar la serviciul de curierat la primirea comenzii dvs./plata cu card credit)

Daca sunteti de acord cu continutul comenzi, faceti clic pe „Comanda” pentru a trimite comanda.

PRETURI:

Preturile noastre sunt valabile in momentul comenzii si le veti gasi in magazinul online de langa produse.

Preturile includ TVA 19%  in toate cazurile si costurile de expediere, atat timp cat va referiti in mod explicit la pagina produsului.

Costul de transport este inclus in procesul de efectuare a platii inainte de finalizarea comenzii.

In cazul in care exista o eroare, o greseala sau o omisiune in ceea ce priveste produsul sau pretul indicat in magazinul online, ne rezervam dreptul de a-l corecta.

Intr-un astfel de caz, clientul va fi instintat despre noile date imediat dupa detectarea defectului. Cumparatorul poate apoi sa confirme din nou comanda sau sa anuleze.

PROCESAREA COMENZILOR

Comenzile vor fi procesate in termen de maxim 1 zi lucratoare. O comanda de succes va fi trimisa automat la adresa de e-mail utilizata pentru plasarea comenzii sau daca este necesar veti fi contactata telefonic.

Posibilitatea de a corecta erorile de introducere a datelor.

Puteti corecta erorile de introducere a datelor inainte de a apasa butonul „Comanda”

CONFIRMARE

Toate comenzile  vor fi trimise prin e-mail, ceea ce inseamna ca, dupa ce ati plasat o comanda, veti primi un e-mail automat cu bonul dvs. de comanda, primirea comenzii si livrarea catre serviciul de curierat.

Pentru reconcilieri telefonice, va rugam sa apelati serviciul nostru pentru clienti la numarul +40/770942081, +40/752606620 in timpul programului de lucru, de luni pana vineri, intre orele 8:00-17:00.

TERMENI DE PLATA

Plata prin serviciul oferit de eu platesc.ro, caz in care cumparatorul va fi redirectionat printr-un link catre platforma serviciului de plata securizata eu platesc.ro

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

 - Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)

se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

 - "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau salvata,

la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

Plata ramburs, in numerar, moneda lei, cu ocazia livrarii produsului si / sau al serviciului la adresa de livrare

Plata prin ordin de plata, caz in care cumparatorul va primi prin email detaliile de plata si factura electronica dupa lansarea "Comenzii"

LIVRARE

Comanda va fi livrata prin serviciul de curierat  Fan Courier, Palex, GLS, . Timpul de livrare preconizat al produsului este furnizat de magazinul web in timpul procesului de efectuare a platii.

Puteti confirma ora livrarii apeland numarul de telefon, din e-mailul de confirmare.

MODURI DE TRANSPORT

Livrare prin serviciu de curierat Fan Courier, Palex, GLS.

TERMEN DE LIVRARE

-Livrare prin avans bancar/ordin de plata, la 2-3 zile lucratoare de la primirea comenzii

-Livrare cu numerar, 2-3 zile lucratoare dupa comanda

-In cazul platii cu cardul de credit, 2-3 zile lucratoare de la data confirmarii cu succes al platii.

LIVRARE GRATUITA IN 2-3 ZILE LUCRATOARE

Comanda dvs. in magazinul nostru web, va fi livrata gratuit cu o adresa valida romaneasca, cu ordin de plata.

Daca platiti prin numerar la livrare, in functie de valoarea comenzii dvs. vom incasa o taxa de livrare. Suma  exacta la livrare va fi cunoscut in timpul procesului de finalizare.

VA RUGAM sa retineti, ca la expediere se aplica procedura urmatoare:

-Comenzile dvs. plasate inainte de ora 9:00, in zilele lucratoare vor fi predate companiei de transport in ziua aceea, iar comenzile plasate dupa ora 9:00, vor fi predate serviciului de curierat 1 zi lucratoare mai tarziu.

-Timpul de livrare este calculat din ziua livrarii bunurilor comandate.

-In cazul unui termen de livrare de 2 zile, de exemplu, luni dimineata pana 9:00, vor fi livrate la adresa de livrare specificata cel tarziu miercuri sau joi.

Compania noastra NU poate accepta responsabilitatea pentru livrarea la timp a partenerilor nostri de transport.

Data de livrare prezentata in exemplul de mai sus se aplica numai in numerar la livrare.

In cazul platii prin transfer bancar, pretul de achizitie va fi calculat dupa primirea livrarii in contul nostru bancar.

Daca platiti cu numerar la livrare, atunci va vom incasa la numerar la livrare in functie de valoarea comenzii dvs.

ANULAREA LIVRARII

In cazul care marfurile specificate in contract nu sunt disponibile sau serviciul comandat nu poate fi furnizat, suntem obligati sa informam clientul despre aceasta.

Magazinul nostru web, nu face contract cu minori! Acceptand termenii, clientul declara ca are varsta sub 18 ani.

INFORMATIILE DESPRE CONDITIILE CONTRACTULUI

Limba contractului este limba romana, trimiterea unei „Comanda” este un contract scris. Contractul incheiat, este pastrat de magazinul nostru web FALCON TECH INCALZIRE SRL. in dosarul comenzii si este accesabil pentru ultima data.

RETURNAREA PRODUSULUI

Produsele sunt returnate numai in starea si ambalajul lor original, in cantitate si calitate completa cu factura. Odata instalat sau folosit, nu avem optiunea de a o lua inapoi.

Daca produsul sau ambalajul returnat nu este potrivit pentru revanzarea completa ca produs nou, magazinul nostru web, pastreaza dreptul pentru a retine o parte din pretul de achizatie, care acopera restituirea comenzii la starea initiala, cum ar fi costul reambalarii.

Exclusiv, putem determina valoarea costului dupa returnarea marfurilor returnate si informam clientul despre orice costuri.

DREPTUL DE RETRAGERE / GARANTIE DE RETURNARE

Clientul poate retrage contractul in termen de 14 de zile de la contract, fara a da nici un motiv, in orice caz trimitand un e-mail la info@incalzirerom.ro

Clientul isi poate exercita retragerea din ziua in care sunt primite marfurile.

In termen de 14 de zile de la anulare, clientul este obligat sa-l returneze in conditii bune transportatorului pe cheltuiala proprie.

Transportatorul FALCON TECH INCALZIRE SRL. este obligat sa returneze suma  platita de client, imediat dar numai tarziu de 30 de zile de la anulare.

Clientul suporta costurile de returnare a marfurilor datorate exercitarii dreptului de retragere.

Nu exista alte costuri suplimentare pentru client. Cu toate acestea, vanzatorul poate solicita o despagubire pentru daunele cauzate de utilizarea necorespunzatoare a marfii.

In cazul in care se constata ca produsul este deteriorat in prezenta celui care livreaza produsul in timpul deschiderii, iar daunele  au aparut inainte de primirea marfuri, produsul va fi returnat imediat, iar vanzarea va fi anulata.

Orice daune sau defecte ale conținutului transportului trebuie sa fie consemnate in notele factuale incheiate intre cedent si cesionar.

Nu putem fi trași la raspundere pentru nicio pierdere sau deteriorare ulterioara.

Renunțarea la cumparare 

1. Cadrul legal 

Conform Ordonanței de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta: 

Consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevăzute la art. 13 alin. (3) si art. 14 din O.U.G Nr. 34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua în care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. 

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeași stare in care a fost livrat (in ambalajul original - daca este posibil, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. 

2. Exceptiile 

Nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizarea de categorii de produse enumerate de art. 16 din O.U.G. Nr. 34/2014 

3. Exercitarea dreptului de retragere 

Consumatorul informeaza furnizorul cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea formularului de retur. 

In termen de 48 ore lucratoare de la transmiterea notificarii, cumparatorul va primi pe e-mail numarul de inregistrare si detalii cu privire la inainte de solicitare. 

4. Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare 

Costuri suportate de catre cumparator: 

  • Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produsului (art. 14. punctul 2). 
  • In cazul in care produsul este returnat intr-o stare care il face sa nu poată fi vandut ca nou, vom percepe o taxa pentru readucerea produsului la starea initiala (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferența de pret rezultată din vanzarea produsului la second-hand sau, la alegerea cumparatorului, vom reexpedia produsul pe cheltuiala cumparatorului (articolul 14.3). 

Costuri suportate de catre vanzator: 

  • Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului. 
  • Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului. 
  • Produs nefunctional in primele 48 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari la receptie. 

Nota (daca defectiunea este raportata in termen de 48 de ore de la primire).

5. Rambursarea sumelor 

  • Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisa de catre vanzator (art. 13, punctele 1, 2, 3 și 4). 

CLAUZA DE PROPRIETATE

Bunurile livrate raman in proprietatea furnizorului FALCON TECH INCALZIRE SRL pana la achitarea integrala a pretului de achizatie!

MODIFICAREA SAU ANULAREA COMANDEI

Cand efectuati o comanda, software-ul magazinului web al vanzatorului se va notifica imediat faptul ca a fost plasata comanda.

La primirea comenzii, angajatii magazinului web verifica indeplinirea comenzii,si informeaza clientul despre acceptarea comenzii.

Modificarile ulterioare ale comenzii pot fi acceptate de catre furnizor numai in scris prin email.

ORGANUL COMPETENT DE CONCILIERE

Camera de Comert si Industrie – Organism de Conciliere al judetului Harghita

Adresa:Miercurea Ciuc, Bulevardul Timisoarei nr 24-26

Tel.: 0266-371 802

         0266-371 483

Adresa e-mail: office@ccihr.ro