Folosim cookie-uri pentru a oferi servicii personalizate vizitatorilor noștri.
Meniu
Sunteţi aici: > Pagina principală >

CUMPARARE/LIVRARE

 


Visa-MasterCard-Maestro-euPlatesc

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

 - Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)

se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

 - "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,

la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

 

Termeni de achizatie si livrare

Va rugam sa verificati starea pachetului in prezenta curierului!

Reclamatiile privind continutul coletului pot fi acceptate numai daca faptul de deterioare a coletului este intregistrat pe bonul de transport sau intr-un raport separat in prezenta curierului.

Daca deteriorarea ambalajului este astfel incat produsul sa fie deteriorat, NU LUATI AMBALAJUL!

Daca pachetul nu prezinta nici o deteriorare, dar produsul este inca deteriorat dupa despachetare, informati-ne imediat si asigurati-va ca pastrati ambalajul.

Aceasta este singura modalitate de a demonstra ca ambalajul era intact.

ALEGEREA PRODUSULUI

In calitate de client, aveti ocazia sa alegeti sau sa comandati produsele magazinului.

Faceti clic pe produsul selectat pentru a vizualiza descrierea detaliata a acestuia.

Daca intentionati sa cumparati, veti plasa produsul pe care doriti sa il achizitionati intr-un cos de cumparator virtual, apasand butonul „Adaugati in cos”.

Facand clic pe butonul „Vizualizare”din cosul de cumparatori, veti gasi articolele adaugate in cosul de cumparaturi,suma totala a facturii si costul de expediere.

Aici puteti verifica corectitudinea comenzii dvs., si in special in ceea ce priveste preturile si cantitatile, care pot fi modificate sau imbunatatite, dupa cum este necesar.

Cosul calculeaza automat suma totala a comenzii dvs.

TRIMITEREA COMANDEI

Daca sunteti multumit de cantitatea de articole din cos, ati verificat suma totala, si daca ati decis sa le cumparati, faceti clic pe butonul „Finalizare”.

Puteti alege apoi daca doriti sa va autentificati ca cumparator nou, sau sa cumparati fara intregistrare.

Daca ati cumparat anterior din magazinul nostru, va rugam sa introduceti parola pentru adresa de e-mail pe care ati furnizat-o in timpul intregistrarii anterioare.

Daca doriti sa va intregistrati ca un cumparator nou introduceti detaliile dvs.pentru achizatia necesara, care va fi stocata si va trebui sa va conectati doar data viitoare cand faceti o achizatie.

Pentru a face o achizatie fara intregistrare, introduceti adresele de facturare si de expediere.

In pasul urmator, selectati metoda de expediere si metoda de plata corespunzatoare ( transfer bancar/plata in numerar la serviciul de curierat la primirea comenzii dvs./plata cu card credit)

Daca sunteti de acord cu continutul comenzi, faceti clic pe „Comanda” pentru a trimite comanda.

IMPORTANT!

Puteti face achizatii in magazinul nostru ca persoana fizica sau ca antreprenor. Daca detaliile clientului dvs.cum ar fi adresa de expediere, sunt diferite de informatiile de facturare, puteti indica acest lucru, si atunci cand completati informatiile.

PRETURI:

Preturile noastre sunt valabile in momentul comenzii si le veti gasi in magazinul online de langa produse.

Preturile includ preturile brute, TVA 19%  in toate cazurile si costurile de expediere, atat timp cat va referiti in mod explicit la pagina produsului.

Costul de transport este inclus in procesul de efectuare a platii inainte de finalizarea comenzii.

In cazul unui defect, greseala sau defect in produsul, sau pretul in magazinul web, rezervam corectarea.

Intr-un astfel de caz, clientul va fi instintat despre noile date imediat dupa detectarea defectului. Cumparatorul poate apoi sa confirme din nou comanda sau sa anuleze contractul.

PROCESAREA COMENZILOR

Comenzile vor fi procesate in termen de maxim 1 zi lucratoare. O comanda de succes va fi trimisa automat la adresa de e-mail utilizata pentru plasarea comenzii sau daca este necesar veti fi contactata telefonic.

Posibilitatea de a corecta erorile de introducere a datelor

Puteti corecta erorile de introducere a datelor inainte de a apasa butonul „Comanda”

CONFIRMARE

Toate comenzile va vor fi trimise prin e-mail, ceea ce inseamna ca, dupa ce ati plasat o comanda, veti primi un e-mail automat cu bonul dvs. de comanda, primirea comenzii si livrarea catre serviciul de curierat.

Pentru reconcilieri telefonice, va rugam sa apelati serviciul nostru pentru clienti la numarul +40/770942081 in timpul programului de lucru, de luni pana vineri, intre orele 9:00-18:00.

TERMENI DE PLATA

Plata prin serviciul oferit de eu platesc.ro, caz in care cumparatorul va fi ghidat printr-un link catre platforma serviciului de plata securizata eu platesc.ro

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

 - Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)

se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

 - "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,

la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

Plata ramburs, in numerar, moneda lei, cu ocazia livrarii produsului si / sau al serviciului la adresa de livrare

Plata prin ordin de plata, caz in care cumparatorul va primi prin email detaliile de plata si factura electronica dupa lansarea Comenzii

LIVRARE

Livrarea va fi livrata prin serviciul de curierat  GLS. Timpul de livrare preconizat al produsului este furnizat de magazinul web in timpul procesului de efectuare a platii.

Puteti confirma ora livrarii apeland numarul de telefon, din e-mailul de confirmare.

MODURI DE TRANSPORT

Livrare prin serviciu de curierat GLS.

TERMEN DE LIVRARE

-Livrare prin avans bancar/ordin de plata, la 2-3 zile lucratoare de la primirea comenzii

-Livrare cu numerar, 2-3 zile lucratoare dupa comanda

-In cazul platii cu cardul de credit, 2-3 zile lucratoare de la data confirmarii cu succes al platii.

LIVRARE GRATUITA IN 2-3 ZILE LUCRATOARE

Comanda dvs. in magazinul nostru web, va fi livrata gratuit cu o adresa valabila romaneasca, cu ordin de plata.

Daca platiti prin numerar la livrare, in functie de valoarea comenzii dvs. va vom incasa o taxa de livrare. Numarul exact la livrare va fi cunoscut in timpul procesului de finalizare.

VA RUGAM sa retineti, ca la expediere se aplica procedura urmatoare:

-Comenzile dvs.plasate inainte de ora 9:00, in zilele lucratoare vor fi predate companiei de transport in ziua aceea, iar comenzile plasate dupa ora 9:00, vor fi predate serviciului de curierat 1 zi lucratoare mai tarziu.

-Timpul de livrare este calculat din ziua livrarii bunurilor comandate.

-In cazul unui termen de livrare de 2 zile, de exemplu, luni dimineata pana 9:00, vor fi livrate la adresa de livrare specificata cel tarziu miercuri sau joi.

Compania noastra NU poate accepta responsabilitatea pentru livrarea la timp a partenerilor nostri de transport.

Data de livrare prezentata in exemplul de mai sus se aplica numai in numerar la livrare.

In cazul platii prin transfer bancar, pretul de achizitie va fi calculat dupa primirea livrarii in contul nostru bancar.

Daca platiti cu numerar la livrare, atunci va vom incasa la numerar la livrare in functie de valoarea comenzii dvs.

ANULAREA LIVRARII

In cazul care marfurile specificate in contract nu sunt disponibile sau serviciul comandat nu poate fi furnizat, suntem obligati sa informam clientul despre aceasta.

Magazinul nostru web, nu face contract cu minori!!

Acceptand termenii, clientul declara ca are varsta sub 18 ani.

INFORMATIILE DESPRE CONDITIILE CONTRACTULUI

Limba contractului este limba romana, trimiterea unei „Comanda” este un contract scris. Contractul incheiat, este pastrat de magazinul nostru web FALCON TECH INCALZIRE SRL. in dosarul comenzii si este accesabil pentru ultima data.

RETURNAREA PRODUSULUI

Produsele sunt returnate numai in starea si ambalajul lor original, in cantitate si calitate completa cu factura. Odata instalat sau folosit, nu avem optiunea de a o lua inapoi.

Daca produsul sau ambalajul returnat nu este potrivit pentru re-vanzarea completa ca produs nou, magazinul nostru web, pastreaza dreptul pentru a retine o parte din pretul de achizatie, care acopera restituirea comenzii la starea initiala, cum ar fi costul reambalarii.

In mod exclusiv, putem determina valoarea costului dupa returnarea marfurilor returnate si informam clientul despre orice costuri.

DREPTUL DE RETRAGERE / GARANTIE DE RETURNARE

Clientul poate retrage contractul in termen de 14 de zile de la contract, fara a da nici un motiv, in orice caz trimitand un e-mail la info@incalzirerom.ro

Clientul poate exercita retragerea din ziua in care sunt primite marfurile.

In termen de 14 de zile de la anulare, clientul este obligat sa-l returneze in conditii bune transportatorului pe cheltuiala proprie.

Transportatorul FALCON TECH INCALZIRE SRL. este obligat sa returneze suma  platita de client, imediat dar numai tarziu de 30 de zile de la anulare.

Clientul suporta costurile de returnare a marfurilor datorate exercitarii dreptului de retragere.

Nu exista alte costuri suplimentare pentru client. Cu toate acestea, vanzatorul poate solicita o despagubire pentru daunele cauzate de utilizarea necorespunzatoare a marfii.

In cazul in care se constata ca produsul este deteriorat in prezenta celui care livreaza produsul in timpul deschiderii, iar daunele  au aparut inainte de primirea marfii, produsul va fi returnat imediat, iar vanzarea va fi anulata.

Orice vatamare sau defect in continutul expedierii se intregistreaza in evidenta faptica dintre cedent si cesionar.

Nu vom fi responibili pentru lipsa ulterioara de continut sau vatamare.

Renunțarea la cumpărare 

1. Cadrul legal 

Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță: 

Consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și art. 14 din O.U.G Nr. 34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. 

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original - dacă este posibil, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc. 

2. Excepțiile 

Nu pot fi denunțate contractele care au ca obiect furnizarea de categorii de produse enumerate de art. 16 din O.U.G. Nr. 34/2014 

3. Exercitarea dreptului de retragere 

Consumatorul informează furnizorul cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea formularului de retur. 

În termen de 48 ore lucrătoare de la transmiterea notificării, cumpărătorul va primi pe e-mail numărul de înregistrare și detalii cu privire la solicitarea înaintată. 

4. Costuri și taxe speciale pentru renunțarea la cumpărare 

Costuri suportate de către cumpărător: 

  • Costuri de retur și transport curier pentru produsul în cazul căruia cumpărătorul renunță la achiziționarea produsului în termen de 14 zile de la recepția produsului (art. 14. punctul 2). 
  • Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, se va solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia (art. 14. punctul 3). 

Costuri suportate de către vânzător: 

  • Produs ce nu este conform cu specificațiile din oferta vânzătorului. 
  • Produs ce nu este conform specificațiilor menționate în comanda cumpărătorului. 
  • Produs nefuncțional în primele 48 de ore de la recepție sau colete ce prezintă deteriorări la recepție. 

Nota (dacă defectul de nefuncționare este semnalat în primele 48 ore de la recepție).

5. Rambursarea sumelor 

  • Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisă de către vânzător (art. 13, punctele 1, 2, 3 și 4). 

CLAUZA DE PROPRIETATE

Bunurile livrate raman in proprietatea furnizorului FALCON TECH INCALZIRE SRL pana la achitarea integrala a pretului de achizatie!

MODIFICAREA SAU ANULAREA COMANDEI

Cand efectuati o comanda, software-ul magazinului web al vanzatorului va va notifica imediat faptul ca a fost plasata comanda.

La primirea comenzii, angajatii magazinului web verifica indeplinirea comenzii,si informeaza clientul despre acceptarea comenzii.

Modificarile ulterioare ale comenzii pot fi acceptate de catre furnizor numai in scris prin email.

ORGANUL COMPETENT DE CONCILIERE

Camera de Comert si Industrie – Organism de Conciliere al judetului Arad

Adresa:Arad-str.Closca nr.5

Tel.: 0257.208.800

Adresa e-mail: ccia@ccia-arad.ro